Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

تماس با ما

سوال در مورد محصول؟

لطفا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید، ما خوشحال به ارائه کمک های بیشتر می باشیم

بوفالو
خیابان امام خمینی بعد از میدان حسن آباد ، خیابان مرادی ، کوچه نادر ، پلاک 4 ، واحد 2

تلفن : 52801 21 98+
فکس: 66972957 21 98+

لباس کار

لباس های کار بوفالو

بوفالو یکی از برندهای مطرح در حوزه اقلام ایمنی و محافظت فردی در ایران و کشورهای همسایه میباشد کیفیت بالای محصولات و به روز بودن آن ها باعث شده تا بتواند ذر بازارهای ایمنی داخلی بی رغیب و همچنین کاملا هم تراز با نمونه های محصولات ایمنی و محافظت فردی ساخت کشورهای اروپایی و آمریکایی باشد.

از این رو تولید محصولات ایمنی مطابق نیاز و درخواست بازار همیشه از اولویت های این مجموعه به شمار می آید.

کشور ایران با وجود ذخایر و منابع گسترده ایی که دارد جزو کشورهای صنعتی به شمار می آید و این امر موجب گردیده تا تعداد افرار بسیاری در صنایع مختلف به خصوص نفت ، گاز و پتروشیمی مشغول به فعالیت باشند و از دیرباز ایمنی در حین کار برای کارکنان یکی از دغدغه های مدیران این مجموعه ها به شمار می آید.

شرکت بوفالو با تولید محصولات متنوع در حوزه ایمنی و محافظت فردی توانسته، تا کمک شایانی را در راستای ایمنی در محیط کار و سلامت کارکنان به صنعت کشور عزیزمان داشته باشد که یکی از این محصولات لباس کار میباشد و درمدلهای مختلف و با کارآرایی های متفاوت و بسته به نوع فعالیت شما تهیه گردیده و شما صنعتگر گرامی میتوانید با توجه به کسب و کار خود یکی از مدلهای این مجموعه را انتخاب نمایید.

مزایای لباس کار های بوفالو

لباس های کار بوفالو غالبا از جنس کتان میباشند که باعث خنک نگه داشتن بدن در گرما شده و از بیماری های پوستی نیز جلوگیری میکند.

طراحی لباس کار های بوفالو  به گونه ایی بوده تا شما بتوانید در هنگام فعالیت تمام اقلام و ابزاری را که نیاز دارید به همراه داشته و بتوانید سرعت عمل و دقت بالاتری را در انجام کار داشته باشید.

طراحی و رنگ بندی کارآمد لباس کار های بوفالو یکی دیگر از نقاط قوت آن میباشد که در سایز های متفاوت در خدمت کارکنان محترم میباشد.