Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

تماس با ما

سوال در مورد محصول؟

لطفا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید، ما خوشحال به ارائه کمک های بیشتر می باشیم

بوفالو
خیابان امام خمینی بعد از میدان حسن آباد ، خیابان مرادی ، کوچه نادر ، پلاک 4 ، واحد 2

تلفن : 52801 21 98+
فکس: 66972957 21 98+

کفش ایمنی B208

  • کاربرد: محافظت از پا در برابر ضربه و لغزش
  • جنس: چرم طبیعی
  • جنسیت: مردانه ، زنانه
  • سایز: ۴۰، ۴۱، ۴۲، ۴۳، ۴۴، ۴۵
  • نوع: بندی
  • برند: بوفالو

کفش ایمنی بوفالو

یکی از مهمترین اقلام ایمنی فردی را میتوان به جرات کفش ایمنی نامید. در کارخانه های صنعتی و کارگاه های تولیدی به دلیل وجود اقلام تیز و برنده مانند میخ، انواع کاتر ها و غیره که ممکنه در سطح زمین افتاده باشند وجود کفش ایمنی که بتواند پا را از خطرات احتمالی دور کند بسیار نقش مهمی در سلامت کارکنان دارد. سالانه در سراسر دنیا خیلی از کارکنان دچار سانحه های غیر قابل جبرانی میشوند که تنها با پوشیدن کفش ایمنی بسیاری از این اتفاقات ناگوار کاهش پیدا میکند لذا پوشیدن کفش ایمنی یکی از الزامات کاری به حساب میاید.

کفش ایمنی را میتوان یکی ازمحصولات منحصر به فرد بوفالو دانست که با استاندارد های روز دنیا ساخته و پرداخته شده و در حوزه ایمنی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. کفش های ایمنی بوفالو در طرح ها و مدل های مختلف تولید شده که برای هر نوع کار و فعالیتی مناسب میباشد و شما میتوانید با توجه به فعالیت و نوع کاری که در حال انجام آن هستید از مدل های بوفالو انتخاب کرده و با آسودگی خاطر فعالیت خود را ادامه دهید.

1. کفش ایمنی در برابر سقوط و افتادن اشیا از شما محافظت میکند

کارگران برخی اجسام سنگین حمل می کنند یا در محیط های پویا که افراد زیادی،ماشین آلات و وسایل نقلیه هم به طور همزمان با آنها فعالیت دارند، سقوط کردن و افتادن اشیا برخی خطرات معمول هستند. کفش های حفاظتی مانند پوتین های ایمنی می توانند به طور موثر از برخورد اشیا و آسیب دیدن پا جلوگیری کنند.

2.محافظت در برابر خطرات الکتریکی

برق از مهم ترین خطراتی است که در محیط کار وجود دارد. کارگران ممکن است با شوک های انرژی الکتریکی یا تجمع الکتریسیته ساکن مواجه شوند که می تواند به جرقه ی الکتریکی در محیط های خاص منجر شود. به منظور کاهش احتمالات الکتریکی، کفش هایی که از چرم یا پلاستیک یا هر مواد دیگری که از انتقال جریان الکتریسیته  جلوگیری می کند،مناسب هستند.

3. کفش ایمنی  مناسب در برابر لغزش،سر خوردن پا و افتادن شما محافظت می کند

در هر محل کاری سرخوردن و افتادن می تواند اتفاق بیفتد. اما افراد می توانند برای کاهش خطرات ناشی از این اتفاقات ناگوار از نوار های ضد لغزش استفاده کنند. کفش های مناسب نیز می توانند از شما در برابر خطرات لغزش و سرخوردن محافظت کنند. کفش هایی با کشش مناسب می توانند از سقوط شما در محیط های لغزنده جلوگیری کنند.

4. کفش ایمنی استاندارد از خستگی زیاد جلوگیری می کند

برای کارگرانی که تمام روز سرپا هستند،به خصوص در سطوح سخت مانند سطوح بتنی، خستگی می تواند یک مشکل اساسی باشد.  هنگام کار پا وعضلات پا،پشت و دیگر نقاط بدن خسته می شوند و این شرایط موقعی که افراد کفش مناسب نداشته باشند بدتر نیز می شود. کفش هایی که زیرسازی مناسب دارند باعث راحتی بیشتر افراد می شوند و فشار بر عضلات را کاهش می دهند به این معنی که از شدت خستگی افراد می کاهد. کارکنانی که کمتر خسته شوند هوشیاری بیشتری خواهند داشت بنابراین کار خود را با دقت بیشتر و موثرتر انجام خواهند داد.

هم چنین جلوگیری از فشار عضلانی، ازشما در برابر اختلالات اسکلتی و عضلانی مانند کمر درد مزمن حفاظت خواهد کرد.

5.از سوختگی جلوگیری می کند

در محل کار سوختن از طریق آتش نیز می تواند رخ دهد، اما  از طریق برخی مواد رایج در محل کار مانند مواد شیمیایی یا سیمان نیز می تواند این کار اتفاق بیفتد.  کفش هایی که دارای مواد با دوام هستند می توانند از سوختگی های ناشی از مواد شیمیایی، فلز مذاب و دیگر مواد خطرناک که می توانند به پوست پا آسیب رسانند،جلوگیری کنند.