Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

تماس با ما

سوال در مورد محصول؟

لطفا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید، ما خوشحال به ارائه کمک های بیشتر می باشیم

بوفالو
خیابان امام خمینی بعد از میدان حسن آباد ، خیابان مرادی ، کوچه نادر ، پلاک 4 ، واحد 2

تلفن : 52801 21 98+
فکس: 66972957 21 98+

نمایشگاه نانو 98

مشارکت در نمایشگاه فناوری های نانو

فناوری نانو یکی از مهم‌ترین فناوری‌های قرن ۲۱ محسوب می‌شود که انقلابی در تمامی جوانب زندگی بشر ایجاد کرده است؛ به طوری‌که جامعه جهانی در پی گسترش این فناوری در ابعاد مختلف است. کشور عزیزمان ایران نیز همگام با جامعه جهانی از سال ۲٠٠۱ در جهت بهره برداری از قابلیت‌های فناوری نانو اقدام به تشکیل ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نموده است و این ستاد همه ساله اقدام به برپایی نمایشگاه دستاوردهای شرکت های نانویی میکند که در این رویداد تمامی شرکت هایی که محصول منحصر به فرد و کاملا کاربردی را دارند مشارکت کرده و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار میدهند تا هم از محصولات نانویی خود رونمایی کرده باشند هم بتوانند مشتریان جدیدی برای محصولات تولید شده خود با استفاده از فناوری نانو پیدا کنند و محصولات خود را وارد فاز فروش نمایند.

مجموعه بوفالو نیز تصمیم بر آن گرفت تا وارد دنیای فناوری شود و بتواند محصولاتی مبتنی بر فناوری نانو وارد بازار نماید. با کمک دانشجویان و نخبگان این فناوری از دانشگاه های برتر ایران توانست تا به علم تولید دستکش های آبگریز نانویی دست پیدا کند و بتواند گواهینامه نانو مقیاس دریافت نماید که خود دستاورد بزرگی به شمار می آید .

به همین جهت تصمیم به مشارکت در نمایشگاه نانو واقع در محل برگزاری نماشگاه های بین المللی سالن خلیج فارس را اخذ کرد و از محصول جدید خود رونمایی کرد که و با استقبال بسیار خوبی از طرف دوستان در ستاد ویژه فناوری نانو و معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری مواجه گردید.

باشد تا با تلاش و پشتکار بیشتر بتوانیم مشارکت های بیشتری را در نمایشگاه های داخلی و خارجی داشته باشیم پرچم ایران را در تمامی مقاطع به احتزار درآوریم.